Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Apr 2024 13:38:00 +0300

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/02641 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Kopli küla, Linnu tee 18// 22// T4, 
Harju maakond, Rae vald, Kopli küla, Küünisaare tänav, Harju maakond, Rae 
vald, Kopli küla, Küünisaare tänav// Piiri tänav, Harju maakond, Rae vald, 
Kopli küla, Kaare tänav// Küünisaare tänav// Linnu tee 18// 20// T4// Piiri 
tn 1// Piiri tänav (Tee, Sademeveekanalisatsioon, Tänavavalgustus, 
Sidekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26958044>  (menetlus nr: 
420525), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister